dinsdag 8 maart 2011

Voor een zwangere vriendin wilde ik graag een geboorte schilderijtje maken.  Ik ging dus op zoek naar iets wat ik mooi vond en kwam op de website van tante madje terecht. Ze maakt hele leuke werkjes. Ze zijn wel in vilt en dat wilde ik niet. Ik wilde schilderen. Ik ging dan maar aan de slag met wat ik zoal gezien had en dit werd het resultaat: Ik was best trots toen ik het bij onze eerste kennismaking kon afgeven...
Toen het wondertje nog lekker in mama's buik zat maakte ik ook deze luiertaart al:
Tja, 't was precies zo eens iets anders dan de jongensspullen bij mij thuis altijd... 'k had er echt zin in!

1 opmerking:

  1. hoi,

    Ik ben Tante madje en ik vond het erg leuk dat ik mijn creatie ook eens in een andere stijl zag.Leuk gedaan! met vriendelijke Tante Madje Madeleine Auwens

    BeantwoordenVerwijderen