maandag 14 maart 2011

Mijn eerste keer...

... dat ik een patroon tekende.
Amai, dat was de moeite... Ik had heel veel plaats nodig en het zou handig zijn geweest moesten mijn armen een tikske langer zijn... Maar soit, het is gelukt! Ziehier mijn allereerste patroon zonder ooit een les te volgen!
Ik heb dat natuurlijk niet zelf verzonnen! Het komt van deze vindingrijke madam. De stof is gewassen en alles ligt klaar... nu alleen nog een dagje tijd en een zakje geduld... En dan begin ik eraan!

... dat ik een ritszakje maakte.

Ik koos al onmiddellijk voor dit model. Want hoewel ik nog een beetje een naaileek ben en alle technieken 'nadoe' en iets leer via prentjes en filmpjes op youtube, ben ik niet voor iets 'gewoons'. Ik hou van een beetje detail... In dit geval van de gerimpelde voorkant (ja, da moet zo). Gelukkig stond de tutorial erbij en was die best goed te volgen. Mijn volgende zakje zal al een pak beter worden want men leert uit zijn fouten.... (heb jij ze al gevonden????) Of zijn ze goed gecamoufleerd ;-)!
Het zakje hoort bij deze bloem die ik maakte voor de juf van de oudste piraat. Hij heeft alle verjaardagscadeautjes al uitgedeeld, behalve dit dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten