dinsdag 8 maart 2011

verjaardagscadeautjes

Een tijdje geleden maakte ik verjaardagscadeautjes. Twee kindjes die op dezelfde dag jarig waren kregen volgende cadeautjes:
Het meisje:
Een kleurpotlodenrol met een prinsessen stofje. Dat kocht ik ooit  hier. Met een haarelastiekje alweer, en een roze knoop.
Ze kreeg ook een naamstempel, alweer naar haar voorbeeld. En omdat haar uitnodiging een kaartje van Hello Kitty was, maakte ik haar maar zo'n t-shirt ook. Dat maak ik met het ondertussen door iedereen gekende flockfolie. Hopelijk viel het wat in de smaak!
Die stempels zijn echt super mooi. Jammer dat haar winkeltje gesloten is! Ik haal er wel veel inspiratie en ben blij dat ik het ook een beetje kan. Want ik vind ze echt te gek!
De tweede jarige van de dag was een jongen. Dit zat in zijn pakje:
Een mini auto speelmat. Hij is helemaal 'into' auto's. Deze mat heeft enkele straatjes, een carwash en een tankstation. Er zaten 4 auto's bij. Ideaal om in mama's handtas te stoppen en om overal mee naartoe te nemen. Zijn favoriete speelgoed altijd bij de hand!
Ook hij kreeg een naamstempel en een t-shirt.  't is gemakkelijk en het ziet er altijd leuk uit!

1 opmerking:

  1. Ook alweer zo mooi, ik kan me wel vinden in de dingen die je maakt.
    Mooi blog heb en helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen