maandag 14 maart 2011

stempel fun!

Ik begon de dag met een stressmoment. Geen goed begin van de dag... Dan maar op zoek naar een manier om wat te 'ontstressen'...
Ik zocht enkele eenvoudige (maar leuke) tekeningen van de oudste piraat en maakte er een stempel van (moet ze nog wel op een blokje kleven) Een lachend zonnebloemkind en een gevleugeld hartje. Tekende hij een hele tijd geleden 'speciaal voor mij'. (smelt)

De volgende stempels maakte ik al een tijdje geleden:
     Deze voor in de klas, de 'goed gewerkt stempel'       
En deze wordt mijn label, hoewel ik nog niet weet hoe ik dat precies ga aanpakken, dat zelf labels maken. Iemand nuttige tips?
En dan die voor de oudste zoon...
De stempels met de gezichtjes zijn alweer naar haar voorbeeld, de anderen zijn van eigen hand (hoewel de tekeningen van de eerste twee van de oudste zoon zijn hand komen... Wat doe ik hier eigenlijk nog zelf???

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je felicitaties!!!
    Wat heb je leuke (en nuttige)stempels gemaakt!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen