maandag 16 mei 2011

Rugzakje van het type waar iedereen gek van lijkt te zijn...


En dat is hier niet anders!

Ik vond het een leuk idee voor de komende cadeautjes tijd dus maakte ik er ook eentje. De kleuren zijn niet helemaal mijn goesting, maar het was maar om eens te proberen en het lukte van de eerste keer. Alleen de tunnel, die ga ik nog wat aanpassen... Verder volgde ik niet echt de tutorial, ik keek even naar de prentjes en dat was dat...
Ik heb hier nog voorgeknipte stof liggen voor 7 van die tasjes... 'k zal dus nog weten wat te doen...

Maar voor ik begin, eerst iets leuks!!!!
Verrassingsgive away bij lila & lime
Hier doe ik zeker aan mee... Een giveaway is altijd leuk!!!
En als de verrassing net zo leuk is als alle spullen die ik hier al zag kan het niet stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten