zondag 27 november 2011

GEWONNEN!!! en nog wat flockwerk...

Een tijdje geleden deed ik bij haar mee aan een giveaway. En ik won! Hoera!!! Dit prachtige pakje zat om een mooie dag in onze brievenbus:
 Met daarin leuke oorbelletjes en een mooi kaartje!
Bedankt hiervoor, Leila!
Het is hier al een hele maand heel stillekes geweest. Dat had zo zijn redenen. Op school is het deze tijd van het jaar altijd redelijk druk. Ge kent dat wel, grootouders, Sint en Pieten, Kerst in aantocht en alles wat daar dan nog 'even vlug' tussenkomt... Maar ik heb niet helemaal stilgezeten. Ah neen! Ik had een paar geboortekaartjes in de brievenbus gekregen. De cadeautjes zijn allemaal klaar ondertussen. Er is wel nog maar eentje afgegeven:
 Daantje is een heel snoezig manneke! Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien! Hij kreeg een t-shirt met het autootje van zijn geboortekaartje erop in flockfolie.

En nu nog nog een afspraak maken om ook de andere baby's te gaan bewonderen...

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het berichtje over je gewonnen give away.
    Het is altijd leuk om te zien hoe blij iemand er mee is.
    Mooi flock werk, dat autootje is echt heel goed gelukt.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb gisteren eindelijk wat flockfolie gekocht, nu nog zien of ik snap wat ik daarmee moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen