woensdag 12 oktober 2011

een tipje van de sluier...

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke boekentas (zo eentje die niet de helft van de klas bij heeft) zag ik dit pracht exemplaar. Ik vond het nogal prijzig dus dacht ik: dat doe ik lekker zelf.  Het is voor onze jongste piraat, hij mag na de kerstvakantie naar school... Ik begon heel enthousiast te knippen en maakte zelfs de paspel zelf want ik vond geen oranje paspel... Toen alles geknipt en verstevigd was kreeg ik wel wat kriebels... Ik durfde er bijna niet aan beginnen... Voorzichtig dus de eerste stapjes...



 Zijn naam erop geflockt... Ik kon het niet laten...
Ik zag ze eerder hier en ook hier  al verschijnen en was direct verkocht...Dus ik zet moedig door... De handleiding probeer ik netjes te volgen en het lukt al aardig... Hij zal zeker op tijd klaar zijn voor het eerste kerstcadeautje onder de boom...

1 opmerking:

  1. Wauwh, een hele karwei, lijkt mij!
    Maar het resultaat zal fantastisch zijn, dat kan je nu al zien....

    BeantwoordenVerwijderen