woensdag 8 juni 2011

communiecanten cadeautjes

Twee hadden wij er in de familie, allebei meisjes en allebei op dezelfde dag! Dat laatste was wel jammer want het waren twee leuke feestjes!
Goed, ze hadden dus een cadeautje nodig en ze vroegen allebei een centje. En centjes, ik geef dat niet graag. 't Is te zggen, toch niet gewoon in een enveloppe. Dus maakte ik van die geweldige rugzakjes... Waterafstotende stof aan de binnenkant zodat ze ook dienst kunnen doen als zwemzakje... en ik flockte hun naam erop. Meer moet dat niet zijn denk ik zo...
In 't blauw en in 't groen. Ik hoop echt dat de meisjes ze even geweldig vonden als ikzelf...

En hop, nu naar de volgende cadeautjes...
ééntje voor een vriendin (die al een half jaar geleden jarig was... :-(), ééntje voor het kleine prinsesje van een andere vriendin en ééntje voor een kindje uit de klas van mijn grootste piraat want die mag volgende week naar zijn eerste verjaardagsfeestje!

2 opmerkingen:

  1. Hééél mooi!
    Zelfs met waterafstotende stof, jij denkt ook echt aan alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat appelstofje met groen, wauw8
    fijn hé die zelfgemaakte cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen